A kreativitás az emberi lét alapja

CREDO-Hitvallásunk

A RÓLUNK menüpontban olvasható nagyon fontos és lényeges megállapítások mellett a Credo-ban  világítjuk meg tevékenységünk személyes mozgatórugóit, gondolatainkat az emberről és az üzletről.

Szerintünk a teremtés az emberrel kezdődik.  Szerintünk az emberi életminőség egyik fontos vetülete, hogy egészséges és esztétikus otthonokban éljük mindennapjainkat. Az egészségbarát dekorbevonatok valós emberi igényre létrejött magas minőséget képviselő termékválaszok.

Pályafutásunk során a multiknál, cégeknél gyakran összeegyeztethetetlennek bizonyult az emberi korrektségre irányuló vágy a marketing hazai gyakorlatával, a kereskedelem körülményeivel, adott esetben a multinacionális cégek vagy cégtulajdonosok elvárásaival, kommunikációs anomáliákkal.  Mindez segítette kikristályosítani és megerősíteni azt a véleményünket, hogy azok a tevékenységek visznek előre emberileg és üzletileg is, melyek egy magasabb rendű igazság megnyilvánulását szolgálják.

Jelen esetben az egyik alapvető igazság, hogy az ember minél több lehetőséget kap arra, hogy megnyilvánuljon teremtő mivoltában, annál egészségesebb lesz testileg és lelkileg is. Az önkifejezés és önmegvalósítás szerintünk  az emberi lét alapja. Mi ehhez kívánjuk megadni a tőlünk telhető legnagyobb segítséget, remélve hogy az alkotás öröme, és annak eredményeként létrejött szép környezet emeli mindennapjaink fényét.

Marketing tevékenységünkben mellőzzük a mesterségesen generált vágyakat, tudjuk, hogy eljön az a pillanat mindenki életében, amikor rájön, hogy az épített környezetnek az embert kell szolgálnia, és rájön arra, hogy ezért saját maga is igen sokat tehet. Az erősen mozaikossá vált piaci kép, az információk áradata, az internetes cégek sokszor ellenőrizhetetlen mivolta a vásárlók döntéseinek kockázatát óriásira növeli. Mi ezt a bizonytalanságot ajánlói rendszerrel igyekszünk csökkenteni. Hiszünk abban, hogy vásárlóink a meggyőződésük alapján szívesen teszik mások életét is jobbá a dekorbevonatok ajánlásával.

Tudjuk, hogy sokan vagyunk, akik keresik az igazságot, és tudjuk, hogy megtaláljuk az igazságot akár saját magunkban, akár egymás segítségével.

A Credo megszületésében és a saját út megtalálásában köszönet illeti Sárvári Györgyöt (Bardo Consulting). Köszönöm neki, hogy elindított önmagam felé. Köszönöm neki, hogy munkájával egyre több embert szabadít fel.  Örülök, neki, hogy egyre többen vagyunk, akik az emberi és üzleti hitelességet képviselik.

A konkrét szöveg létrejöttét pedig ez a cikk segítette:

„Szepsy Istvánnál jártunk a héten

Szepsy Istvánhoz (Tokaj Hegyalja vezető borásza) járok immár 16 éve továbbképzésre. Szeretem a jelenlétét, a tanításait, a rendíthetetlen hitét. Sohasem mond rosszat senkiről, de mindig kritikus önmagához. István borász, én coach vagyok. A gondolkodásunk nagyon sok mindenben azonos, mindig tanulok tőle. Lényegtelen, hogy mással foglalkozunk, más közegben élünk, a célunk közös: szeretnénk egyre magasabb tudatossági szinten megtapasztalni magunkat a munkánk során, amely csupán eszköz az útkeresésben.

Két éve immár Zoli kollégámmal folytatom a mádi látogatásokat.

A héten néhány barátunkkal újra ott jártunk, és most megosztjuk Veletek ennek a friss élménynek néhány részletét, a benyomásainkat.

István meséli, hogy a héten találkozott egy német befektetővel aki a következőket mondta neki:

– A legfontosabb, hogy a borkritikusok írjanak Rólad és ezáltal emelkedjen a presztízsed…
– Én, nem így gondolom – válaszolta István. A legfontosabb, hogy higgyünk magunkban és abban, amit létrehozunk. A vezető szaklapok borkritikusai a trendeket követik. Erre nincs szükségünk. Ha elég erős a hitünk önmagunkban, és abban, amit csinálunk, nincs szükségünk fizetett csatornákra. A termék megtalálja a maga útját a világban.

Ugyanezt gondoljuk mi is. A termék egy eszköz önmagunk mind magasabb szinten való felfedezésében, legyen az bor, kenyér, épület, autó vagy tréning. A termék egy közvetítő, amely a minőség keresése, a kísérletezés öröme által segít önmagunkat mélyebben megérteni. A cél a spirális fejlődés útján értékeink kibontakoztatása, küldetésünk beteljesítése.

Zoli szerint a beszélgetés során a leginspirálóbb a következő volt:
– István a saját hitét követi, nem akar másolat lenni. Számára a kísérletezés a megújulás feltétele: az értékteremtés megelőzi az üzleti érdekeknek való megfelelést, amit hosszútávon a környezet visszaigazol;

– Egyértelműen állást foglal, vállalja a véleményét. Folyamatosan újra definiálja magát egy-egy üzleti kihívás során. Így erősíti meg a saját szakmai identitását újra és újra.

– Fontos számára az energiaáramlás, hogy nyitott maradjon a változásokra. Éber és érzékeny kapcsolatot tart fenn saját maga és a természet, a föld, a szőlőtőkék és a lélek között. Az új meglátások a környezete rezdüléseinek és saját megérzésinek az összekapcsolásából bontakoznak ki.

Sárvári György és Janka Zoltán, www.bardoconsulting.hu”

Szerintünk is az a legfontosabb, hogy higgyünk önmagunkban és az a hit, tudás, hogy amit létrehozunk, érték. Szerintünk a teremtés veled kezdődik, és együtt folytatódik.

 

Tekintse meg a designraktar.hu-t és a klasszikusablakok.hu oldalakat is, melyeken kínálatunk többi eleme található meg.

A dekor bevonatok előnyei

Basket-Full-of-Caribbean-Grass-Sponges_small

Lemosható

Könnyen takarítható felszín, mely sokáig megőrzi színét és dekoratív hatását (hosszú élettartam eredeti állapotban). Fokozott igénybevételnek kitett felületekre is ajánljuk, a termékcsalád védőlakkjával kezelve tisztítószereknek is ellenáll.

Design-raktar-galeria-_0000s_0022_DSC_0683

Könnyen kezelhető

Könnyen felvihető massza, minimális erőfeszítéssel glettvas nélkül, egy alap és egy dekor réteg felvitelével rendkívül dekoratív, művészi hatású felület érhető el (könnyű felhordhatóság, különlegesen szép végeredmény),  miközben átélhetjük a kreativitás örömét.

golden-color-bathroom

Lélegző

Nagy mértékű lég- és páraáteresztő képessége miatt nagyobb páraterhelésnek kitett helyszíneken is alkalmazható (modern, emelt szintű műszaki paraméterek). A nem közvetlen víz hatásnak kitett falrészeken a kerámia burkolat is kiváltható a dekor bevonattal, amely hozzájárul a költségek csökkentéséhez.

Keress minket!

Helyszíni tanácsadásunk ingyenes, telefonon vagy az időpontkérés menüpontnál tudsz időpontot kérni. Várunk szeretettel a következő festékbemutatón, melyre az info@designraktar.hu e-mail címen, telefonon 06 20 360 2992, vagy  az bemutatók menüpont alatt tudsz jelentkezni.

márvány hatású festék arany szemcsékkel

Duomo

A Duomo velencei agyag hatású festék megjelenésében, színében illeszkedik az egyéb beltéri burkolatokhoz, művészi, több színárnyalatot összemosó, márványos-foltos hatása a mediterrán paloták falait idézi, ugyanakkor a modern enteriőrök halvány szürke, bézs színvilágát kiegészítő árnyalatokat is fellelhetünk a Duomo színpalettán. Fokozott igénybevételnek kitett felületekre is ajánljuk a termékcsalád védőlakkjával kezelve. Kiegészítő jelleggel is alkalmazható, oszlopok díszítésére, védelmére, kiugró-beugró falrészek, konzolasztalok, fésülködőasztalok, étkezőasztalok, kályhák körüli kisebb falszakaszokon is kiemelkedő szépségű fal dekorációt tesz lehetővé.

Duomo Grassi

A Duomo Grassi díszíti és védi a falakat, a falak és a lábazatok fölötti falrész, térdfal díszítése és védelme mellett hosszú távon megőrzi eredeti mintázatát, színét. A termék vízálló, könnyen takarítható, karbantartható, megjelenésében illeszkedik a kő és gránit hatású burkolatokhoz, hatékony és korszerű megoldás azokra a követelményekre, amelyeket a magántulajdonú belső terek valamint a nagy forgalmú funkcionális terek igényelnek. Fokozott igénybevételnek kitett felületekre ajánljuk irodákba, irodaházakba, lépcsőházakba, folyosókra, kandallók köré, stb.

Sahara

A SAHARA megjelenésében, színében illeszkedik a finom mintázatú, textúrájú egyéb burkolatokhoz, drapériákhoz, selymesen csillogó felületekhez. Művészi, diszkréten csillogó, foltos hatását a speciális pigmentek és töltőanyagok hozzák létre, melyek a felületre ráeső fényt visszaverik és árnyalják az ecsetvonások finom játékával. Ajánljuk családi házak, lakások nappalijába, mennyezetére, a kandallók, ülőgarnitúrák körüli falszakaszokra, étkezőkbe, hálószobákba, magántulajdonú és közhasználatú terek (mint pl.: irodák, szállodák, éttermek, bárok, boltok stb.) és egyéb kiemelkedő szépségű díszítő festést igénylő védendő felületekre, amelyek dekoratív, a fény finom csillanását kívánó hatást kívánnak. Választhatunk a SAHARA GOLD és SAHARA SILVER színpalettából, valamint a fehér és matt alapú árnyalatok közül. A színek egymással keverhetőek, így egészen különleges, a fények és árnyalatok finom összemosásával díszítő dekor felületek érhetők el. A speciális pigmentanyagoknak és adalékanyagoknak köszönhetően a fény visszaverődik a SAHARA-ról,a felülethez jól tapad, rugalmas, lemosható, felvitele egyszerű.